Sunday, May 17, 2009

konspirasi cinta Rahimah(bukan nama sebenar)(ep.1)

cerita tok adalah rekaan aku jak, x ekot fakta nok sebenar, kita orang pun tauk aku suka molah cerita bulak, jadi enjoi jakla...

dumm!!terkejut aku nangga luncai pagi ya tiba tiba meradang, dengan badan nya nok kecik ya, aku tertanggar nya ngangkat sigek kota besar, tah apa jak binatang lam kotak ya, nak kata benturun pun bukan juak, pusak kali, padah ku lam ati"rasa terer lah nya tek, ceh!!pui!!"pelantin jak kata kata ya lam palak ku, "oi tengkorok!!" terngak luncai "kenapak kamuk lihat sajak?"lorr.."terit jak pangakat besar tapi BM makei bahasa pasar heheh "kitak x nunggah, ney aku nak ngagak" jawab ku balit..ngan style jalan ala ala james bond( bukan james gerunggau)!! aku berjalan ngagaknya, " apa lam kotak ya bos?" keluar soalan paloi dari mulut ku nok lebih tok."tidak tau saya, ada kucing orang simpan dalam kotak ini" sekali gik nya kelaka cam lam karangan BM miak sekolah darjah 4!!

bersambung...


Mok baca sambungannya klik jak rah link dibah tok

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...