Tuesday, May 19, 2009

Konspirasi cinta Rahimah (bukan nama sebenar) ep. 2

ngan bengkeng aku nolong si luncai ngangkat kotak ya tek, deh!!berat juak taik palat kotak ya, patutla orang tua ya tang nanak jak rupa time nya ngangkat, jaharu eh..mok sik mok, angkat jakla..waktu ku tengah ngangkat kotak ya tek, tang ada jak melimpas sorang ompuan kat seberang jalan tempat ku berdiri, oh, ompuan ya... Rahimah, nya keja kat opis apanama kat seberang ya, aku pun malas juak nak gago,orang pandei sekolah bah, mesti keja nok bagus bagus, macam aku tok, SPM pun SAP, neyla nak dapat keja bagus. Senyum la ku tek, nya senyum balit, heheh..biasalah, xkan aku nak nangis nanggar, mun ku nangis nanggarnya maybe nya pun balas nangis juak sampei nya ngempas dirik kat dindin.."kacak juak muka nya senyum" kata palak ku..ahh...lalek ngannya, aku gik gago keja. Sampei kat tepi parit 7 blok dari sia, aku engkah kotak ya bagus bagus alu cau. Rasa mat rempit buang anak jak eh, peduli ku, aku mesti gaok, pusak ya terngiau ngiau jak , ahh...duli ku, puas dah susah, bukan nyaman melubak 7 blok ya embak kotak, kepak sa kaki..on the way aku pulang gi opis luncai, aku berselisih balit ngan ompuan ya tek, alu nya nanyak "tengkorok? nama kitak tengkorok kah?" blur jak muka nya" aok, kameklah, kenak??ada otang kah?" aku jawab balit style Yuosoff Haslam, "dari siney kitak berpeluh ya?"tanyaknya gik, aku merati tangannya muli malit dindin kat tempat sebelahnya berdiri" owh...datang dari embuang anak pusak suruh bos kamek tek, kitak ya telus dari siney?"ngan muka bengis ku jawab balit " oh, kamek baruk jak datang dari kedei yahudi, kawan mek ajak mek minum sia tek..hehe"serius mukanya madah sambil tetak manja.."adohh... bersambung..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...