Sunday, May 17, 2009

merinsak eh!!!!

aku sa pelik kenak ku rasa nak nulis, nulis nulis jak oo...dah sampei seru kali aku nulis...arghhh, kali line chatting aku breakdown nyuruh ku jadi camtok, dekat seminggu dah line skype aku mogok@protes, demam kali, ym pun dah ngerico macam orang sakit kenak langkah bungkang, line fring aku dah meroyan, e buddy iboh ceritalah..kenak oo..kenak alat penghubung aku suma x berfungsi, dahla tepon kesayangan aku gugok lam parit, basah dan berlendir segala chip2, transformers ngan transistor, terpaksa pinjam tepon kawan (kadang2 jak kawan)...rasa org gila eh camtok...tapi yang aku heran, kenak orang zaman batu dapat survive tanpa gadget2 cam kinek tok owh!!imejin orang neolitik ada makei ipod..fikir2 kanlah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...