Sunday, April 1, 2018

28 hari kemudian the ulasan

DVD yang saya perolehi di penghujung bulan Mac 2018. Ya, memang sudah lama saya ingin memiliki DVD ini versi original (walaupun sebelum ini saya ada stok simpanan dalam bentuk AVI, MP4, MKV dll ok itu cerita lain) Buka saja parcel dan pasang di pemain DVD cap ayam saya dan Wow!!!! full feature siap ada galeri, the making of, alternate ending (WOW!!!) dan lain lain malas saya nak ceritakan disini takut dikata riak DVD hahahaha...

Untuk tontonan 15 tahun ke atas weii!!
Filem 28 Days Later ini mengisahkan tentang survival beberapa orang kutu di kotaraya London, saya amat kagum bilamana scene bandar London yang kosong tiada berpenghuni dalam filem ini, hebat!! sungguh hebat krew bahagian CGI dalam filem ini.

antara kandungan DVD
Adegan kejar mengejar dengan Zombie memang tak payah ceritalah, bagi saya, filem ini telah mengubah senario scene filem zombie semasa yang pada ketika itu pada tahun 2002-2003 masih dipenuhi dengan filem zombie jalan slow nak mampos!!!! Tapi zombie dalam filem ini semua pantas,cergas cergas dan cerdik belaka, memang tiada ruang untuk bernafas hahah

untuk full jalan ceritanya boleh rujuk di sini. Apa DVD seterusnya??? teruskan membaca blog GKS dan jangan lupa klik iklan iklan di sisi kiri kanan atas blog ok haaaaaa~

Bersambung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...