Monday, April 2, 2018

Xanadoo - Thrash Metal dari Singapura

cover depan cut and paste
Xanadoo, sebuah band thrash, ya thrash metal (crossover thrash pun dia juga kalau diikut dari segi bunyi bunyian yang mereka hasillkan) . Saya telah mendapatkan CD band ini dari sahabat saya Adi Herman beberapa bulan yang lepas bersama sama dengan CD Manggam dan Antacid.

pendapat saya, lagu lagu yang mereka hasilkan memang cukup bertenaga dan ada jiwa thrash di sana, penuh!!! dengan mutu rakaman yang sungguh membuatkan hati saya yang hauskan muzik muzik extreme terbuka semula untuk mendengar genre genre sebegini. Memang puas hatilah bagi saya.

ruang dalaman yang best

Kawan kawan pembaca yang meminati lagu lagu berunsurkan thrash/crossover bolehlah dapatkan material mereka di sini

bersambung...

1 comment:

  1. sik ngam dgn taste aku, sekpala jual dgn kau jak. haha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...