Tuesday, February 6, 2018

Tisu pengelap cermin mata bukan tisu power

Sebagai pengguna cermin mata seperti saya, amat leceh bila cermin mata kabur/berdebu dan berminyak. Selain dari menggunakan kain lap cermin mata seperti kain baldu yang dibekalkan, pengguna cermin mata perlu ada ini barang dalam set penjagaan cermin mata.

Tisu beralkohol, khas untuk membersihkan sisa sisa kotoran di cermin mata anda. Ini saya dapatkan versi yang murah sahaja dari premis Mr. DIY. Dengan harga RM3.50. Ada juga jenama lain sebenarnya tapi saya memilih yang ini kerana ianya menepati citarasa  seorang pengamal gaya hidup minimalis




Oleh kerana ianya mempunyai alkohol, saya turut menggunakan tisu ini untuk mencuci tape head, kepada kaki alkohol di luar sana jangan pula anda kunyah tisu ini untuk dapatkan kesan mabuk arak ok!!!

5 comments:

  1. Kain lap cermin mata aku guna untuk lap vinyl

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lupa guna glass cleaner cap mr muscle untuk cuci vinyl haha

      Delete
  2. Replies
    1. saya guna tisu ni kalau cermin mata memang dah betul betul kabur/berminyak, senang je minyak tanggal

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...