Sunday, July 3, 2016

Thrasher Magazine re-visited

Mengimbau kembali zaman gila gila bermain papan selaju pada zaman dulu dulu, kalaula saya berlatih 8 jam sehari mungkin saya dapat improve skill atau sekarang mungkin sudah layak untuk menjadi pro-skater seperti Jamie Thomas (zero skateboard team) heheh..

Alhamdulillah, hasil SCAM duit orang pada bulan ini dapatla saya membeli semula majalah Thrasher (majalah papan selaju tertua atau sezaman dengan majalah Transworld skateboard)

Majalah Thrasher di era millenium tidak berapa best jika dibandingkan pada zaman 90an, dahulu banyak gambar poster, gambar lucah dan seangkatan. Sekarang hanya memuatkan interview para skaters dan selitan gambar gambar aksi..kembalikan gambar lucah kami!!! hahahah, apa apapun saya akan kembali meluncur papan selaju dalam masa yang terdekat jika hasil SCAM yang akan datang lumayanlaaa Insyallah


8 comments:

  1. Ya dulu selalu nampak magazine ni. Logo dia cantik dan stand out kalau kat rak rak majalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu striking, warna warni majalah ni, sekarang dah jauh bertamadun dia punya kandungan. lupa pula saya majalah papan selaju Malaysia suatu masa dahulu, yg beri femes Pak Den dan Joe Ipoh

      Delete
  2. dulu aku ingat majalah ni majalah metal sebab tajuk dia thrasher tu..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2 sebaya saya pada zaman tu pun fikir majalah metal hahaha. tapi dulu banyak interview tentang kumpulan punk/grindcore, sekarang dah kureng. latest interview pun dengan napalm death

      Delete
  3. Ada gambar lucah ke majalah ni dulu. Biar Betul bro.. Hih hih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha dulu memang banyak iklan/gambar lucah dalam majalah ni bro, era sebelum millenium haha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...