Monday, July 4, 2016

SCAM, Facebook dan dunia realiti

Beberapa hari lepas semasa saya keluar dari tempat persembunyian saya di kampung Pandan (negara yang tiada talian telefon apatah lagi perkhidmatan internet berkelajuan pantas 4G LTE, saya telah mendapat berita yang amat mendukacitakan..akaun facebook saya telah dirompak, diperkosa, diliwat dan dirampas dengan kejam oleh pihak pihak yang tidak bertanggungjawab, habislah segala private chat dan rancangan SCAM saya dibaca oleh individu yang tidak berhati perut ini, sedih™. Mungkin saya tahu apa puncanya tetapi malas la saya nak menuding jari kepada sesiapa sebab hari dah nak raya, saya sibuk tolong bini saya mengemas rumah, beli kelengkapan raya dengan duit hasil SCAM dan saya bukan pakar internet seperti anda, anda dan anda yang dibelakang sana yang sedang membaca artikel ini.


Jauh tu dia pecah masuk dari England bukan dari tanah jawi ok. Biarlah, bukan tak dapat nak buat fB baru sial hahahaha. Tak taula manusia jenis apa yang ambil serius dengan akaun Facebook saya. Cubala kepakaran itu digunakan untuk merampok akaun FB Jokowi, Barack Obama dan lain lain pemerintah negara. Pesan saya kepada perompak FB saya, bertaubatlah, banyak lagi benda berfaedah yang anda boleh lakukan di luar sana seperti SCAM orang ke apa ka kan?

bersambung...

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...