Monday, July 4, 2016

Mari melawat Brootalstudio di Bandung, Indonesia


Sekadar perkongsian, ini ialah destinasi persinggahan saya di masa akan datang dalam usaha menuntut ilmu percetakan pakaian. Untuk pengetahuan pembaca, pemilik Brootal Studio iaitu saudara Esa Hilang ialah seorang yang aktif menulis majalah tentang kaedah percetakan pakaian yang tengah hype di kalangan sabloners/pencetak pakaian/pereka grafik di Indonesia raya sekarang ini iaitu majalah Screen Printer Attack. Saya masih menunggu mereka untuk mengeluarkan isu kedua yang lebih berat isinya daripada isu yang pertama, majalah ini cukup berbaloi di baca, di amalkan serta di sampaikan ilmunya. Saya amat respek dengan printer printer baju ini sebenarnya, walaupun mereka hebat tapi tetap merendah diri bila kita bertanya tentang tips dan triks screen printing dan juga tidak kedekut ilmu. Kepada kawan kawan yang ingin backpacking ke Bandung bersama saya nanti bolehlah roger roger, kita pegi masa Hammersonic festlah ok haha!!

Seorang sahabat saya pernah berkata "Bandung, syurga screen printing Asia" Dan impian saya untuk 2017, saya akan cuba bawa cebisan syurga itu ke Sarawak tempat kelahiran saya

bersambung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...