Saturday, September 3, 2011

Cinta Terburai (ext version uncut and raw) #5

"Ada macis ko pok?" tanyak sorang pekerja kilang kunyit nak muka berjerawat ngan kawannya nok sorang palak lelek, " baruk tadik ku nangga berokok, sikkan nak berokok agik, lain kali belila macis dipun, ingat aku supplier maciskah?" kata si palak lelek ngan tangannya nyeluk poket seluar jeans lusuh bisak bisak, macis kayu cap king kong ditikam nuju kawannya.

Aku agik ngendap rah sukut rak tempat nyimpan guni, nunggu masa nak beraksi, tiba tiba jak ku rasa nak berkasik, awal ku tutup idong ku nak sik berapa mancung, yarabbi, ajab rasa nyawa nahan nak berkasik, terjelar jelar bigik mata ku nahan, yalah aku bencik dengan barang berdebu tok, lamak badan dah banyak ditukar sparepart tok macam macam penyakit ada, nak nama sparepart murah. Tang tiba tiba ku rasa burit ku dicuit dari belakang " apahal lu bai??" kataku dengan berbisit, aku tauk ya Samy, burit ku dicuit kali keduak, alu ku nangga ke belakang dengan rasa manas nak sik dapat ditahan tahan agik, tang pusin jak palak ku ke belakang, ku pikir Samy, tapi sorang miak pekerja kilang kunyit, rah tangannya terlilit segelung rantei besar sedia nak ngembat aku "woi gaykah?!!" secara automatik aku melepas tembakan ke miak ya, cun kenak palak, segala isik otak dalam palak berambur keluar, melancit ke atas padong, lalu rebah , badannya sedikit macam manok mauk mati lepas kenak semelih. Heh!! nya ingat nya Kratos watak God Of War ya nak ngembat aku makei rantei, jangan arapla, rantei ngan pistol sigek ni laju agik!

Sik lamak lepas ya adala dalam 0.5 saat lepas miak ya mampus, duak orang gengnya nok muka berjerawat dengan si palak lelek datang, duak duak berbekal kayu, aku terus molah aksi balik kuang 2 ke 3 kali ke belakang ngan kedepan, layap duak orang ya nangga kehebatan aku, tengah nyeduak ya layap nangga aksi balik kuang nak ku polah, aku terus melepas tembakan, duak duak rebah, si muka berjerawat muka terus hancur, si palak lelek terus ngelelek macam manok kenak semelih tanpa baca Bismillah, nang cun aku nembak.

Tiba tiba ku rasa pahaku dipaluk orang, "jahaman" kataku nerais, paduhal orang nak maluk aku dari belakang ya si Samy!!damn WTH!! kenak?? apa sebab??

Bersambung . . .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...