Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari Raya!!!

Esok aku dah balik ke Kampung Sessang. Sebelum itu aku nak ucapkan selamat hari Raya Aidilfitri kepada pembaca dan peng'kompelen' blog geng kereta sapu, Especially saudara Ijau, Dr. Ben di Amerika sana semoga selamat hendaknya, Coffee Girl, Berteromber, Adi Herman, Jairo, Apai Rijal, Iskandar, anonymous serta kawan kawan yang tidak terlibat secara langsung, juga kepada staff dan rakan serumah di sekolah rendah kebangsaan Pandan Sebauh. diakhiri dengan ribuan maaf sekiranya ada tersalah kasar bahasa dalam aku punya entri dan kehidupan sehari harian. Terimalah video yang aku bikin sendiri petang tadi sementara menunggu Hari Mulia yang menjelang tiba.







3 comments:

  1. hahaha..berapa banyak versi da video hitler ni...

    apa2 pun selamat hari raya beb

    ReplyDelete
  2. yup aku pun ada tgk gak bermcm2 versi bidio hitler kat youtube, haha xper yg penting semuanya kelakar hahah...selamat hari raya guys!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...