Monday, August 15, 2011

Nokia 1280i (i aku tambah)

Hari yang ceria untuk seluruh warga kerajaan sebab ini hari bonus setengah bulan gaji masuk, dan seperti dalam perancangan jahat aku tempohari, aku berjaya juga mendapatkan Nokia 1280, dengan harga RM65.00!, dapat kurang hingga rm14.00, harga asal kat parkcity mall RM79.00! jadi aku angkat kat 88 telecomunication and suppliers Bintulu (kedai telefon sebelah tua pek kong) , pernah jugak aku terpikir nak beli bateri baru untuk telefon lama aku si nokia 1110, tapi rega bateri je sama dengan rega telefon, baik beli telefon baru, dan hari ni berakhirlah khidmat beliau yakni si nokia 1110 bersama aku dan masuk dalam Hall of fame dalam peti simpanan biru berjenama igloo (sepatutnya untuk simpan ikan/udang, tapi aku dah jarang nak turun memancing, aku convertkan peti tersebut jadi peti simpanan) dare to be minimalis??

saya sarjan 1280 melaporkan tuan!!

4 comments:

  1. hahaha... sonieriksen K618i aku yg dah berusia 4 thn+ masih mampu lagi berkhidmat

    ReplyDelete
  2. aik bukan ker dulu ko ckp nak beli Samsung S 2??? kenapa berubah fikiran di saat akhir bro? hahaha

    ReplyDelete
  3. Dr. Ben
    jimat cermat rules

    Ijau
    Sony vs nokia, nokia win!!

    Adi
    itu samsung boleh bikin wa kopak woo!!

    Hoalonso
    ok nanti wa cek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...