Thursday, August 25, 2011

Cinta Terburai (ext version uncut and raw) #4

Limah terus terusan ngemas barang merarei rah dapur, dah nama beranak duak nang nampak gago lah rupanya, tangannya tangkas embersi dak tapak mangkuk lam singki, sekejap sekejap terdengar bunyi Limah embukak paip, kejap kejap bunyi tapak mangkuk berlanggar sama dirik dalam engkalang.

Sik disedarnya ada duak bijik mata tengah nilit Limah dari celah dindin, mata nok kuyu, mata milik sorang nok pernah bergerek ngan Limah suatu ketika dolok, aok, ya mata aku, mata ku nok masih sik puas ati dengan apa nok dipolah bapak limah, laki Limah ngan aku dolok, mata sorang pendendam kesumat. Mata seorang pembunuh kejam.

Tengah ku layap nilit, tiba tiba ku rasa burit ku dicuit seseorang dari belakang "psstt..berapa lama mau tengok?" bibir tebal Samy memuntahkan kata kata, cis!! molah ku saspen, potong stim lalu, semadi ngenang dah lamak jadi partner in crime, mun sik dah lamak palaknya jadi debu mun aku nak nembak. Tapi aku sikit gelik nangga perangei Samy tok, asal mok encuit, mesti nya encuit rah burit, kenak sik encuit rah ketiak ka, rah rusuk ka..aku rasa nya tok ada sikit gay, rasanyalah...

Sik lamak lepas ya, aku ngan Samy dah masuk lam kereta, merancang apa mok dipolah pakei ngisik ar, malam tadik Samy ada ngajak aku encuri kambin rah kebun Ah Cai rah hujung kampung nun, tapi aku madah aku sik mauk, bukan sebab apa, apa kelas gengster tahap GTA mok bekerja encuri kambin, ya kerja miak, kerja miak sikda duit mok ngisap gam, merik malu jak mun kantoi kenak tangkap, merik malu status aku sebagai penjenayah kejam, curi kambin, adaka???heh!!

Oleh kerana aku sik puas ati ngan plan Samy, kinek ya juak aku nembak secara random di luar kereta, adala 4-5 orang melimpas mati on the spot, lepas ya kamek duak meluncur laju di jalan nok semi-berturap, ngatur plan lain, tapi jauh di sudut ati aku, aku nak molah pembalasan dendam dengan laki si Limah, peduli apa, bukan Limah nok akan ku bunuh, tapi laki Limah, aku madah ngan Samy terus jak drive ke kilang kunyit, aok, kilang kunyit, mun tak orang dah embaca cerita tok seblum tok, kitak orang akan tauk apa kisah kilang kunyit, kerana tauke kilang kunyit lah hidup aku jadi merana sampei kinek tok.

Senjata api dah siap di tangan, Samy ngetik rokok,asap rokok terus menjulang tinggi dari celah celah bibir tebal dengan idung Samy, aku mintak sebatang, lepas jak abis sebatang rokok, kamek duak terus masuk ke kilang kunyit melalui pagar belakang, dengan stealth action, aku melompat masuk ke dalam kilang kunyit, tertangga beberapa orang pekerja tengah escape tido di sukut sukut dindin dibah pallete guni tepung kunyit, muka sorang sorang pun dah macam kunyit jak tanggar ku.

bersambung . . .






4 comments:

  1. gila babeng gengster la watak utama tok...kalah Shark (watak antagonis dlm KL Gangster)..."Gua peduli apa lu ayahanda ka, abang long ka"...

    ReplyDelete
  2. Dr. Ben
    ada masa nanti translate cerpen bersambung ni ke BM haha

    Adi Herman
    terlebih gengster woo..coba cek siri Cinta Terburai sebelum tok, aku start molah projek cerpen tok time raya 2009 sama dengan ucu, ada sigek nya molah

    ReplyDelete
  3. ok bro klak ku mengecheck cerpen2 yg lepas....bapak ganas!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...