Thursday, July 7, 2011

The great escape, nasik beriyani dan 360 TV3

Semalam selepas saja menonton rancangan 360 di TV3, Aku, Rizal dan Muktar hanya mampu menelan air liur saja melihat dokumentari tentang nasi beriyani yang sedang ke udara, bukan apa, mengenangkan nasib kami yang berada di pedalaman, memang susahla nak jumpa makanan yang boleh dikira rare di Sarawak amnya. Apatah lagi di Kg. Pandan???!!!

Dan petang tadi , aku dan rizal melakukan aktiviti the Great escape ke Bintulu, untuk urusan beliau disana, aku drebar kereta saja, selesai urusan, kami menuju ke Famous Mama cafe yang terletak berhadapan RTM Bintulu, apalagi, nak pekena nasi beriyani seperti yang terdapat dalam TV malam sebelumnya, tertunai jugakla hasrat, dalam entri yang akan datang aku akan mengulas tentang aktiviti memburu "Ayam Penyet" di sekitar bandar Bintulu.. burrpppp!!!!

7 comments:

  1. mlm td di tv3 cerita pasal nasik kandaq la bro (line clear, bratoq) bkn pasal nasi briyani...

    ReplyDelete
  2. kesilapan disana hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. pasal aku pun geram tgk nasik kandaq restoran line clear... last skali membedal kat sana tahun 2009

    ada sdkt cerita di sini

    ReplyDelete
  4. memang heavy juak you makan nasik kandar time di penang bro hahaha, xpa, kita polah aktiviti lain selepas tok, aktiviti memburu ayam penyet..ayam penyet panggang wow!!

    ReplyDelete
  5. nasi kangkang masih dalam perancangan bhahahaha!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...