Wednesday, July 15, 2009

video konsert band Sigh(Japan)

yah, ada juak duhal video orkes tok, band favret aku, sidak tok main avant - garde metal, nyaman sikit halwa telinga nengar, video tok aku dapat dari youtube, dengan gambar nok sik berkualiti, tapi aku gik dapat rasa aura angol konsert tok, sa jatuh cinta jak ngan pemain seksofon orkes tok eh, dr. Mikannibal(seksi you!!!), tapi sayang nya dah couple ngan mirai(voc+keyboardist orkes tok juak)arghh!!!nok best ngan orkes dari jepon tok, mala nunjuk urang nangga kat dibah, nang style dak jepon kali suka nunjuk orang, tapi sikhal, asal best, asal ada dr Mikannibal!!!!ompuan kacak(dressing ompuan tok paling ketat lam scene metal asa ku haha)



kelak ada masa aku upload link full album orkes tok di blog ku sigek gik , tempah tiket?? rilek lok isap gam, aku ada koleksi full album sidak tok heheh..jangan jeles

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...