Thursday, July 16, 2009

argh..rokok nusantara dah abis

Rokok manis kegemaranku dah abis stok..argh...sa ari tok hari paling angol aku, walaupun nya ceria tapi tetap angol..aku angol karena aku terpaksa ngisap rokok pait, sik best alu eh, dahla aku tok penggemar rokok seludup perasa manis dari indonesia, mun rokok seludup jenis lain nang sik masuk ke paru paru aku, jangan heranlah bagi pembaca nak sik merokok, golongan perokok tok bertunggal ngan dak jin, asap ya nang jadi makanan tambahan, biar dapur sik berasap, asal mulut jak berasap!!!, biar mati adat, asal rokok jangan tinggal nyo!!!sapa sapa nok ada rokok manis, sedekahkanlah juak ngan aku..dahla gaji lamak gik nak keluar tok...adoohhh!!!!

nota perut : aku seorang perokok tegar, kepada sesapa nok ada tips cara berentikan tabiat merokok aku tok, silahkan emel ngan aku di tengkorok@gmail.com serius tok

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...