Thursday, April 5, 2018

Back To The Future Trilogy - The DVD

Alhamdulillah berjaya juga mendapatkan DVD Back To the Future Trilogy versi biasa, sebenarnya saya menginginkan DVD ini versi tin (cover besi la senang cerita) tapi tak mengapa, selagi ianya masih berbaloi untuk dimiliki heheh

cover depan yang simple..Delorean??

Trilogy ini mengumpulkan semua tiga tiga siri BTTF dari no. 1 - 3 , full siri geng!! dengan sound yang sungguh menggembirakan saya di speaker 5.1 cap ayam saya di rumah, gambar? ada kurangla sebab DVD, lainlah Blueray, tapi Inshallah akan cuba dapatkan versi Blueray di rezeki rezeki yang akan datang.

apa yang saya dapat



kandungan DVD


Selain movie, dalam DVD ini juga mengandungi pelbagai feature seperti the making of, cut scene yang tak pernah kita tonton (yang ni best hahahaha) dan pelbagai lagi. Nantikan lebih banyak entri tentang DVD di entri yang akan datang sementara scene DVD tengah up...oh ya sudahkah anda menonton filem Ready player one??

Bersambung...

10 comments:

  1. Zaman 80-an. Zaman kegemilangan empayar dan budaya Amerika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teenage power bro hahaha, zaman ni kuasa membeli di tangan remaja

      Delete
  2. aku pernah ada kotak warna biru, paling best feature dia sambil tengok movie sambil baca trivia, dia akan notify kalau ada trivia kat scene tertentu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang kotak biru tu aritu ada saya jumpa sorang seller jual, tapi dah kena sambar awal awal...nyesal tak book aduuhhh hahah, anyway saya suka part polis tu tanya dekat doc ada x permit masa buat eksperimen dekat jam (BTTF1) rupanya macam tu cara dia boleh lepas hahahaha, malas nak beri spoiler haha

      Delete
  3. Replies
    1. bah Rus, jum hunting DVD hahaha, best tok sik rugi, harga pun berbaloi

      Delete
  4. Terbaik!..ini filem kegemaran sepanjang zaman aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiga tiga siri memang terbaik bro, sesuai untuk tontonan seisi keluarga sebab jalan ceritanya simple dan menyuruh kita berfikir haha, i hate manure!!!!

      Delete
  5. Dpt yg mcm ni kira untung la siap the making semua.berbaloi

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuma part gambar je kurang sikit bro, Inshallah nanti cari versi blueray

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...