Sunday, October 25, 2015

Mengutip balik apa yang tertinggal dalam hidup

Hehe, sebagai seorang bekas remaja yang pernah hidup di zaman kegemilangan muzik 90an, saya juga tidak terlepas untuk membeli, mendengar dan menjadi peminat kumpulan Rap KRU, yes serius cerita saya pernah juga bercita cita untuk menjadi rappers pada masa itu (banyak cita cita sebenarnya, kadang kadang saya bayangkan saya seorang Slash, Kurt Cobain, Vanilla Ice dan Dr. Alban)..gaddemit macamana saya boleh terhumban kedalam jurang metal yang sangat gelap oh man.. tapi tak mengapa, di usia usia sekarang benda benda itu sudah tidak penting bagi saya, sekarang masa untuk kutip balik kenangan lama lama dan dijadikan cerita makan malam yang hebat bersama keluarga..ini antara lagu KRU faveret saya , pergh memang rappers habisla mereka pada masa itu, sekarang mereka dah tua dan tidak cool lagi..kamon Norman, Yusri and Edri, buatlah sesuatu yang bagus untuk rilisan yang akan datang, enough with Anuar Zain style

7 comments:

  1. first time aku tahu KRU was dorang sample Smoke On The Water untuk salah satu lagu dorang.
    Tapi serious berbual Ooo La La nye album is very good. Yang ada lagu "Apa Saja Untuk Mu" or apa title slow song tu.. Lagu2 kat album tu bagus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari kiri ke kaaanannnnnn.. test ori ke idak speaker berdengungggggg...

      Delete
  2. tak minat dan tak mungkin akan minat....hahaha...

    ReplyDelete
  3. Awas the soundtrack dan oh la la! Adalah album yang sangat bagus.

    ReplyDelete
  4. sekali sekala layanla KRU hahaha next story pasal MoJo dan Romancinta

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...