Saturday, August 15, 2015

angol

Beberapa bulan ini aku telah hilang arah dalam kehidupan sehari hari, macam macam benda difikir, keluarga, kerja, kerja sambilan dan pelbagai lagilah, tak taula nak cerita kat sapa sapa sebab aku tau kalau cerita pun bukannya masalah aku dapat selesai, orang lain pun mungkin punya masalah yang sama bukan? kadang kadang aku pun rasa macam nak gila juga tapi aku tetap sabarla dengan ujian demi ujian, lepas 99 ujian Insyallah barula aku boleh mati..belum lagi sampai 99 ujian rasanya, Insyallah selepas entri ini aku nak kembali ke sejadah memohon petunjuk dari Allah SWT..rasanya dah lama aku tak bersolat, mungkin sebab itu fikiran selalu kusut dan tidak tenang, kawan kawan jom solat :) 

by the way, aku dah malas nak aktif di facebook sebab banyak sangat cerita hal politik kat sana, gile bosan, bukak je cerita pasal politik, gst etc, rasanya takla terbeban sangat kewangan aku sebab gst, tak terjejas rasanya, makan minum masih cukup, rokok pun masih dapat dibeli

5 comments:

  1. "aku dah malas nak aktif di facebook"

    aku suka bila kau buat kenyataan sebegini... ada can marrybrown lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius fb dah makin bosan..hari2 cerita pasal politik, btw marrybrown dah pindah lokasi baru kan?

      Delete
  2. FB kalau kita nak carik ilmu, atau kita nak carik informatif berguna, atau pendapat yang bernas, pandangan yang tidak berat sebelah, pendapat pro atau kontra yang ditulis ngan adil,
    kita kena lalui beratus - RACISM, RELIGIOUS ATTACKS both lain agama dan sesama agama, fitnah politiks, hasad dengki dan sebagainya..
    I cannot stomach that.
    Part agama, setiap kita lalui jalan berbeza, tapi kita semua sebenarnya menuju arah sama, cuma ada pelan2, ada smooth highway. Yang penting its just you (and love ones) and God.

    ReplyDelete
  3. ilek ilek isap gam... :D

    cuba detox fb lok selama sebulan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...