Tuesday, November 18, 2014

Kerja sambilan bukan sambil lewa

Assalamualaikum, rasanya dah agak lama saya  tak  menulis di blog GKS kerana busy dengan hidup baru dan juga faktor  berulang alik dari Bintulu ke kampung kerana sekarang bapak saya sedang tenat, kadang kadang separuh jiwa dah hilang nak menulis entri panjang panjang, btw sekarang saya masih dalam proses belajar selok belok kerja kerja mencetak baju nun jauh di bandar Sibu (alang alang berulang alik dari Bintulu ke Kabong (kampung saya)) , baik singgah sekejap di Sibu timba ilmu printing) , Insyallah bila skill dah ok, umur panjang murah rezeki, modal dah cukup nanti bolehla buat projek cetak cetak baju untuk kawan kawan :) . Insyallah progress saya dalam bidang ini akan saya update dari semasa ke semasa kat blog GKS, kalo saya ada masa laaa....

*Teringin nak buat baju untuk MUP

cadangan nama company katanya...

8 comments:

  1. alhamdulilah..sejak kawen murah rezeki.keep it up bro!

    ReplyDelete
  2. "kadang kadang separuh jiwa dah hilang nak menulis entri panjang panjang"

    buat entri pendek 1-2 perenggan pun cukup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat entri seperti sebelum sebelumnya ada perkataan ...bersambung

      Delete
  3. Jika saya ingin membuat pelaburan dalam ini bisnes, boleh ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh, nak buat mlm sekali pun boleh, jangan skim cepat kaya sudah hahahahaha

      Delete
  4. Hi friend,
    Semoga Allah mempermudahkan segala urusan Abah kamu dan all the best in your endeavor.
    Anyway, tulis blog ni release dari dunia betul yang macam2 kerenah. So keep on writing.

    ReplyDelete
  5. selamat kembali....sama la kita... sibuk..hehhe...nak save...up gambar... tulis sepatah 2 kata...setel...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...