Saturday, April 14, 2012

Musim memburu

Hari ini sebelum balik ke SK Pandan, aku telah membeli mesin yang berkeupayaan menjerat tikus, samada tikus rumah ataupun tikus gelandangan, juga boleh jadi sangkar burung kalau adik adik tak berkira sangatla dari segi rupa.

The ultimate killing machine! buatan lebih kukuh


Ini adalah cubaan pertama, plan B aku belum fikir lagi

kerja memerangkap dan menghapuskan/memburu tikus ini memang perlukan kesabaran yang tinggi. antara jenis umpan yang biasa digunakan untuk perangkap jenis ini ialah
  • Ikan kering
  • Roti paun
  • Isi kelapa yang belum diparut, paling bagus dibakar sedikit untuk bikin bau naik (tested an approved) ini adalah umpan terbaik
  • pisang, pastikan jangan dibuka kulitnya ya adik adik

Punca segala galanya, gambar pada minggu lepas

Geram dengan perangai tikus yang suka main gigit kotak di rumah adalah punca aku membeli ini mesin, harap esok dapat hasilnya, yang penting aku takkan pandang mata tikus itu bila membunuhnya, hati kena kuat, mesti ganas, no mercy!!!



8 comments:

  1. bab pasang perangkap satu hal...bab dah dapat tangkap tu lagi satu hal...camner cara nak bunuh cik ct tu...kena pulak kalau ko jenis geli ngan tikus...hehe...

    ReplyDelete
  2. senang ajer bro berteromber, kalo geli, kita letakkan tikus tu dlm besen berisi dgn byk air...bior die mati lemas dulu baru kita buangkan bangkai nya heheh aku biasa buat benda ni

    ReplyDelete
  3. rendam je dalam parit depan rumah

    ReplyDelete
  4. lu memang brutal bro....cannibal holocaust!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...