Tuesday, February 7, 2012

Februari yang jelas

Dah masuk bulan Februari, tak berasa sungguh masa berlalu, bulan lepas memang banyak dugaan yang aku hadapi, dari aku punya mak masuk hospital, syukurlah sekarang, iaitu semasa entri ini ditulis, keadaan beliau beransur pulih, Alhamdulillah.

Ok, di awal Februari ini jugak aku telah mengangkat lagi beberapa alat muzik untuk melengkapkan lagi home studio di rumah aku di Kg. Pandan, ya semestinya aku masih dalam proses mengumpul kelengkapan kelengkapan untuk sebuah bilik studio yang lengkap dan cukuplah setakat bilik studio yang berequipment sederhana, Mana tau suatu hari kelak ada kawan kawan yang nak bikin projek demo untuk band band mereka, bukan apa, aku pun boleh jugak belajar sedikit demi sedikit proses merakam/bikin/edit lagu, mana tau suatu hari kelak dapat rilis material sendiri..manala taukan...

4 comments:

  1. Eh dah ada studio! Best! slow and steady, dapat jugak yg kumpul harta musikal kan? tahniah Korawk! boleh jamming tok kelak.

    ReplyDelete
  2. boleh polah projek band tok klak....dayyummm jeles aku nangga gadgets kau bro....nang tip top! hahah tahniah! ginei tek biznez venture masa gig Opening Season Gig klak bro? 25hb tok ya...

    ReplyDelete
  3. Ijau : ular sawa terlalu sexy!

    CG: Sikit sikit lamak lamak jadi studio haha

    Adi Herman : Jom polah demo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...