Tuesday, September 6, 2011

Sibu Abomination!!!

Hasil perbincangan tadi petang dengan tauke MUUV iaitu saudara Adi Herman, jalan ceritanya aku nak ke Sibu untuk menonton showcase Impiety dalam siri Asian Abomination tour 2011, aku masih lagi dalam dilema yang cukup kabur dan samar samar atau lebih tepat kurang jelas, tapi hati aku betol betol kuat nak menontonnya jugak, walaupun ini band bukan betul betul dalam senarai band favret aku, lainla kalo Dream Theater!! Tapi mengenangkan temujanji untuk menemuramah ini band serta mengulas sedikit tentang showcase pada hari tersebut, aku akan pergi jugak heheh!! Esok dah apply cuti untuk hari Isnin kelak. Adi Herman, bersedialah untuk mensistembarterkan apa yang ada!!

1 comment:

  1. ini malam kita jumpa di rumah rasid COG untuk sistem barter

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...