Monday, August 8, 2011

Bonus untuk kakitangan awam

Alhamdulillah, ada juga bonus setengah bulan gaji untuk kakitangan awam sebelum hari raya ini tahun. Kenapa tidak menggunakan nama 'wang bantuan' seperti tahun tahun sebelumnya? tapi takpalah, janji ada daripada takde ye tak? lepas la sikit belanja beli perkakas kuih untuk mak aku. Tapi dalam kepala aku sudah plan mau angkat ini telefon

Nokia 1280

Gurauan???

Ada nampak aku macam bergurau?? ianya serius dan sunggguh telus!!

Kenapa mesti Nokia 1280?

Line nya kuat kat kawasan hulu, dan sungguh bergaya bila digunakan kat atas perahu.

Lagi?

Ianya murah (RM70) , kalo jatuh sungai tak le ralat sangat. Lagipula, baterinya tahan dan keypadnya amat praktikal, orang jenis macam aku just guna telefon untuk menelefon dan SMS je, yang function untuk cek emel apa semua tu mengarutla bagi aku, lagipun aku dah ada komputer kat rumah, siap dengan beg untuk bawak CPU kesana kemari heheheh!!!

apa lagi yang best tentang ini henpon?

Boleh terbang. Untuk lebih spesifikasi tentang ini henpon boleh klik kat Nokia


*Entri ni berbaur interview sebab semalam aku baru siapkan interview bersama band Erectus di blog Noise of Borneo (blog sampingan aku tentang scene metal di Sarawak dan Borneo)






9 comments:

  1. Cayalah... Nokia dulu2 esp yg black white je sangat kuat giler punya reception. Pakai baling kat orang pun tak rosak. Yeay! Dapat la setengah gaji!

    ReplyDelete
  2. Dr. Ben
    menyematkan konsep minimalis dalam kehidupan seharian bro

    Coffee Girl
    Nokia 1280 vs iPhone 4= iphone still kuat nya pun line haha, tapi iphone mahal, 2nd choice, angkatlah telepon tok

    ijau
    belum giklah ijau, budget dah kena booking orang di kampung haha

    ReplyDelete
  3. untung la keje gomen...dapat jugak bonus time nak raya...yang keje swasta macam aku...melopong....

    ReplyDelete
  4. berteromber

    tak ah melopong, swasta lagi besar die nye bonus maaaa. dulu time keja swasta sempat jugak terima sampai 2 bulan bonos ..

    ReplyDelete
  5. klu swasta yg xbg bonus tu, bkn swasta namanya tp swastika...

    ReplyDelete
  6. duit bonus aku guna utk beli kambing buat akikah anak aku :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...