Thursday, March 10, 2011

Survivor Pandan

Yup, cuti sekolah dah sampei, jadi tiba masa aku masuk dalam rancangan realiti SURVIVOR PANDAN kah kah kah...rancangan paling terharu , aku terpaksa survive dalam masa 9 hari di kampung Pandan Sebauh dalam keadaan berseorangan, ninak sepanjang 9 hari ya aku gerenti boring, boring tahap meleleh air liur. antara aktivi nak dipolah ku kelak dalam SURVIVOR PANDAN

  • main game di pc ngan PS3 tanpa henti
  • mengemas rumah nak dah sik kemas, dapur dah macam sarang tikus (walaupun aku sik pernah tinggal dengan keluarga tikus)
  • berkayuh sorang sorang mun nak pegi seberang sebab kemungkinan Sebeli sikda di area sekolah
  • layan apa apa lagu nak ada dalam pc
  • malam la paling sik best , kebarangkalian blackout amat tinggi mun waktu cuti sekolah, Sesco sebauh nang celaka besar la..time time cuti sekolah baruk nak molah kerja
  • ngisik ke enam enam tangki biru dibelakang rumah, faham faham jak la JKR Sebauh bukannya ada kerja gilak, gaya jak lebih, ada ka patut air sik sampei ke rumah
  • tido puas puas
Survive atau sik, kita nangga seminggu gik ok \m/

akan bersambung . . .

*aku pun sik faham, sebab time aku nulis entri tok palak tengah blur

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...