Tuesday, March 8, 2011

Cinta Terburai (ext version uncut and raw!!) #3

"Johar, auk, Johar, akhirnya aku dah tauk sini tempat ko bertapok heheheh" aku tetak dalam ati, dendam dengan Johar makin menjadi jadi lepas nya nyelak aku time aku gik jadi ompuan sementara dolok, huh, tuk ku dah dapat badan lelaki sejati balit abis lahnya. Dari Jauh aku dapat nangga Johar dengan kuncu kuncunya tengah munggah buah sawit masuk dalam lori, Sidek ngan Faizal duduk tepi jak jadi tukang tangga sidak kerja, biasala, nyeduak driver lori sawit jak, sikda kaitan dengan cerita tok.

Kedung dah tauk tempat markas geng dak Johar, aku ngan Samy dah ngatur plan kacak kacak pakei menjahanamkan geng Johar, aku nyuruh Samy bergerak encarik supplier senapang, seperti biasa, Samy senang senang jak dapat senjata nok aku mauk, duak set senjata jenis M134 dah ada dipasang rah kereta curi aku dari Van Diesel ariya aku, yeah!!masa untuk pembalasan Si Pitung ala Chev Chelios(fuck you Chelios)

Tepat jam 3 petang , aku ngan Samy masuk balit ke ladang tempat geng Johar bertapok, tanpa salam, tanpa sapaan mesra, aku nembak semua kuncu kuncu Johar nok tengah ralip main judi depan bangsal, semua mati, ada nok ilang palak, ada nak hilang badan, ada juak nak sik ada rupa manusia agik, macam tembakau pun ada, peduli apa ya nak? tukla namanya pembalasan dendam, mun diitung, dalam masa 2 minit aku ngan Samy molah serangan dah 50 bodycount..Fuh!! not bad for orang tua macam aku. Dalam aku nembak ya, aku perasan Johar sikda sia, jadi aku nyuruh Samy nangkap sorang dari kuncu Johar " oii, ni Johar? mun ko sik madah, aku gerenti bini ko janda terus dirumah nun" kataku keras" ok bos ok boss, sori bos, jangan bunuh aku bos, aku ada anak mok sekolah bos, ok, Johar ada bertapok belakang bangsal nun, cuba abas sia" kata kuncu Johar. BANG BANG BANG!!!hancur palaknya ditembak aku lepas ya, lepas niup muncung senapang, aku berekot nuju ke belakang bangsal seperti nak dipadah miak nak baruk dibunuh aku tadik.

BANG BANG PEW PEW!!nasib sempat ngelak, Johar dah start nembak, mun aku bukan hero dalam cerita tok, mungkin dah mati kali, tapi aku sik boleh mati, cerita tok gik panjang (NAZ, BILA MOK ABISLA???MUN SIK ABIS KU TEMBAK KO KELAK) " Jahaman ko Johar, main tembak curi" teriak ku " ahh, ko pun sama, datang sik merik salam terus nyerang, apa salah aku pok? aku nyeludup buah sawit jak, apa kaitan dengan kau?" jawab Johar, mukanya nang dah dalam ketakutan, sik lamak lepas tuk gerenti matilaa. " ko ingat sik ko pernah menghina aku time aku gik jadi ompuan pelesu dolok? ko ingat sik??binatang macam kau patut mampus..ptuih!!" kataku, dengan automatik aku melepas tembakan secara rambang, seperti biasa, aku nang ada bau bau bacang dengan Jesse James, tembakan ke Johar tadik kenak, cun cun di pelirnya, darah memancut keluar dari pelir Johar, pistol terlepas dari tangan, Johar tergurin, aku tanpa embuang masa, malas mok kelaka banyak, BANG BANG rahang johar tercabut dari palak, Johar mati, aku puas, Samy masuk dalam bangsal, ambik apa barang yang patut.

Sik lamak lepas ya aku dengan Samy driving keluar dengan bergaya dari ladang ya tadik, guni berisik duit penuh di seat belakang, aku nepuk belakang Samy " bagus bagus, lepas ini makin banyakla projek kita" aku merenung jauh ke hutan hutan tepi jalan, aku terbayang Limah.

Bersambung . . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...