Tuesday, March 29, 2011

OOOOtaaaaaKKKKKKKKKK

Orait, minggu riya hari sabtu aku and the geng pegi ke shout out loud gig di Regency plaza hotel Bintulu, aku datang kira kira pukol 2 petang lepas majoh ayam penyet, perut kenyang, mata ngantok, tapi sik mok nak hampakan kawan aku turun juak ariya , gikpun aku dah lamak sik turun nangga benda benda camtok.. dipendekkan cerita, datang jak ke tempat kejadian ada beberapa buah band dah molah show...jadi dipendekkan cerita aku sempat nangga beberapa buah band jakla, yang paling best time gig ya , adalah sorang miak tok, nang sik berenti banging, makan pil kuda kali nak?????hahahahaaha tok gambarnya tengah beraksi...tapi aku nang salute la dengannya, nya banging tanpa kompromi, apa apa lagu nya bantei headbang

Man of the match!!!!!!!

4 comments:

  1. haha....plzzz sila carik mamat OTAK tok, check sinei nya diam,apa keja nya,haha kakya kita berik nya souvenir mcm apa ka, pil bomb ka, ubat batok ka, mun sik pun Tiger se-crack ka,apa2la yg disukanya sebagai tanda kita menghargai support nya...

    ReplyDelete
  2. kali terakhir aku nangga mamat otak tok di pasar tamu sia, berjual bubok, kira working class juakla, palak simple pun orang, kelak ku mok interview miak tok hahaha, Otak : built to last hahahaha

    ReplyDelete
  3. bila gik ada susulan untuk review gig tok bro?? haha wei rupa2nya aku blm jadi follower blog kau la...ok klak aku subscribe...ko pun sama juak, jadi la follower MUUV ok bro...hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...