Friday, March 25, 2011

aku, liquid tension experiment dan Batman

Di Pandan tok apa jakla aktiviti sihat nok dapat dipolahku , hari hari aku ngadap muka nemiak sekolah, ngadap kerja kerja penyelenggaraan asrama, komputer, gitar dengan tv. Selain daripada aktiviti ya tadik, tidur jakla. Nak keluar ke Bintulu pun dah boring, aku dah plan dalam tahun tok aku mok lebih banyak meluangkan masa dengan miak, sebab kadang kadang sidak tok pun perlu bimbingan dari aku. Mengembirakan hati kanak kanak adalah satu kepuasan dalam bidang kerja aku, bila miak senang hati, kerja aku pun automatik jadi senang.Nak turun main bol aku malas, lagikpun aku jenis kaki bangku, malas lah nak cerita hal main bol, aku sik minat. Banyak gik sukan lain nok best, main golf misalnya.

Rutin pagi memang teruklah, aku bangun seawal jam 5 pagi, berjalan ke asrama, ngerak miak bangun tido, pernah sepagi aku berekot lari, sebab aku nangga kelibat 'sesuatu' di palak tangga asrama, nang seram juakla, ya time sebelum subuh, benar juakla cerita pakcik sekuriti sekolah, di sekolah tok ada 'sesuatu', semenjak hari ya la, aku ngambik langkah berjaga jaga, sebelum turun dari rumah, aku baca awal ayat pendinding dirik dengan sedikit senaman ala tai-chi(meregangkan otot badan sebab baruk bangun tido).

Dah miak bangun kemas apa semua dah berbaju sekolah, aku pulang la ke rumah makan mee, kadang kadang aku makan keropok, depend la dengan apa aku nak makan. ko gago apa hal? lepas ya sehari hari la aku bekerja, kadang kadang aku di rumah (eskep) kadang kadang jasad aku berada di opis, kadang kadang aku sik ada langsung di sekolah, aku biasa lepak tepi sungei nangga orang lalu lalang makei perauk.

Malanya aku di rumah jak la macam biasa, sikkan aku di bulan!! mun dah malam, aktivit favret aku men game, kadang kadang aku nangga movie kat pc, kadang kadang aku sik molah apa apa..
apa dikerepak aku tok???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...