Thursday, May 21, 2009

Konspirasi cinta Rahimah ( bukan nama sebenar ) ep3

Tengah aku sup sup beloyar ngan Rahimah , si luncai kiak kaong nunggah aku, sial eh, baruk jak nak romantik aku alu ada la malaun ya ngaco, dah pesen manusia, sik dapat lalu nak nanggar orang senang sikit.."kitak? bos kamek nunggah kamek nun" aku tang tiba tiba jak nunggah nya ngan panggilan kitak, eksenla aku tek sik tauk namanya, ni tauk nya merik respons positif "adeh, bos kitak ya, sekoh alu eh, aoklah, kelak da masa kita beloyar gik " katanya balit, aku nanggar mukanya tiba tiba monyok sambil merengok tepi dindin nok kamah ya, sedih kali pikirku lam ati, "aoklah" aku alu merik senyum sikit kelat, ni nak senyum kelat, ada orang ngaco daun!! aku alu cau dari sia, tanggarku Rahimah terus nait gi opisnya balit. Ah!!kelak kelak adanya melimpas gik, ngan jalan macam kambin kenyang, aku ngagak si Luncai, "apa gik bos??" aku nanyak luncai ngan nada sora orang baruk lepas mati bini; "jangan kamu cuba cuba jalan lain tempat, aku mauk pegi bank, mauk jumpa dengan Ah Loi, mauk tanya dia bila mau hantar kuli dia pegi ladang saya sana" ngan muka cam Randy Orton orang gusti lam WWE nya kelaka " kau tok!!!!" kataku lam ati, mun sik ngenang periuk nasik aku kat sitok, dah lamak aku berenti, tunggu kau, mun aku dapat keja ngan perintah kelak baruk ko tauk. Dahnya abis madah camya, nya alu jalan dari sia, 2 minit lekak ya, aku nanggarnya ngan keta proton saga lamaknya kuar dari parking, "kedekut, taik ogek, terit jak duit banyak, keta pun bengkeng alu nak nukar" aku mula ngerepak, aku tauk pesen bos aku ya, nya nang jenis berkira pun orang, berkiranya nok sik bertempat, pernah aku malu oleh orang tua ya, adaka bertawar juak barang time beli barang kat supermarket!!!sot apa...bersambung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...