Sunday, May 24, 2009

Karangan Mimpi Saya

cerita tok aku dapat dari buku latihan karangan miak darjah 6 camtok ceritanya...

Pada malam itu, aku susah nak tidur, tiba tiba aku ternampak spiderman hitam. aku pun terkejut melihat spiderman hitam itu, selepas itu aku mengambil baju spiderman merah

Aku pun melawan spiderman hitam itu. aku susah nak mengalahkannya spiderman hitam itu, kemudian datang seorang kawanku yang bernama batman.

Kami berdua pelanting kerana spiderman hitam itu mengeluarkan kuasanya, selepas itu kami berdua batman berasa amat geram, aku dan batman bergabung ingin memusnahkan spiderman hitam itu, spiderman hitam itu dapat dikalahkan.

Pada awal pagi aku terbangun. Rupa rupanya aku bermimpi. aku tergesa gesa kerana ingin ke sekolah

tamat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...