Tuesday, February 13, 2018

Galneryus Selamanya





Galneryus- Sebuah band metal berkuasa (power metal) dari negara matahari terbit Jepun, pertama sekali saya dengar album ini di dalam kereta sahabat saya semasa dalam perjalanan menuju ke bandar industri yang semakin pesat membangun iaitu Bintulu, saya dengar solo gitarnya memang tamak..habis semua part mau di Petrucci eh di"Malmsteen"kan haha..ok itu cerita lain, boleh dengar sendiri dalam klip di atas

Bila di dengar semula secara berulang ulang kali, feelnya sama dan kekal seperti mendengar lagu lagu dalam anime dan pelbagai lagi benda dari Jepun (kecuali majalah dan filem lucah dari Jepun) yang boleh membangkitkan semangat, rasanya saya perlukan salinan salinan fizikal album album Galneryus ini. Ya ini di Jepun lagu lagu mereka semuanya canggih canggih dan hebat. Kehebatan muzik mereka bagi saya ialah ianya tidak bosan untuk didengar secara berulang ulangkali..sungguh orgasmic kata orang Mexico

Bersambung...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...