Tuesday, January 23, 2018

Awas Da' Soundtrack (CD Reissue 2017)

Seperti remaja remaja atau lebih senang digelar kanak kanak yang membesar di era 90an, lagu lagu KRU(Kumpulan Rap Unik) sememangnya tidak asing lagi pada pendengaran kami, mana tidaknya kumpulan rap ini adalah perintis kepada kumpulan kumpulan rap yang lain di Malaysia pada ketika itu seperti 4U2C, Nico, Feminin, Restu, kumpulan Innuendo sekian sekian, banyak lagi yang saya pun tidak tahu .. nak tahu lebih boleh google sendiri sebab dalam fikiran saya banyak lagi benda yang perlu disimpan seperti password bank, pasword google sekian sekian ok itu cerita lain la...

CD Awas Da' Soundtrack ini saya perolehi hasil trade daripada seorang sahabat FB pada bulan November tahun lepas, saya trade dengan tape MAY- Strategi hahahaha!!! Sampai sampai saja ini CD terus dipasang pada pemain cakera padat kereta baru..sound memang umph, tanpa sedar aku rapping lagu awas diiringi tangisan kawan disebelah yang terkejut melihat aku tiba tiba boleh rapping (?)

*Rapperskah aku?






3 comments:

  1. Replies
    1. haha...kita budak 80an...lain nostalgianya MAY dan KRU ni...

      Delete
    2. hahaha, dulu zaman budak budak tak mampu nak beli versi cd, sekarang saya boleh berpuashati dengan cd cd KRU keluaran semula haha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...