Wednesday, July 6, 2016

Ash menentang Evil Dead Season 1


Ash kini kembali dalam drama bersiri Ash vs. the evil dead. Siri drama kali ini betul betul mengembalikan kegemilangan francais filem evil dead di era 80an. Pendapat peribadi saya, siri ini lebih umph daripada filem evil dead yang dibuat semula pada beberapa tahun lepas.

Movie dan siri evil dead ini banyak mempengaruhi kehidupan seharian saya di pedalaman, rumah tepi hutan, malam yang berkabus dan berbagai benda seram lain yang anda boleh fikirkan.

Di masa akan datang saya akan cuba cetak sendiri baju bertemakan evil dead untuk pasaran tempatan Insyallah

GROOVY!!

4 comments:

  1. wow best ni korawk.. gua minat sangat siri evil dead ni..
    dekat channel mana siaran citer ni bro..?

    ReplyDelete
  2. Evil dead original.. tu jam hanya dua tiga rumah je memiliki alat video player. Masih banyak rumah tv hitam putih. Masih ada rumah takde tv langsung.
    mula2 dengar cerita ni dari kawan2 sepermainan tapi selang berapa tahun baru aku dapat tengok cerita ni in full, kat sekolah, cikgu pasang sembunyik2 kat bilik tonton tv pelajaran.
    gitulah penangan evil dead ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...