Tuesday, October 2, 2012

Penutupan

Setelah berfikir hingga terbakar jadi abu, aku telah mengambil keputusan untuk menutup terus blog Noise Of Borneo atas sebab sibuk dengan kerja dan hobi yang berbagai. Lagipun minat aku dengan dunia permetalan negara sudah kabur, no point at all, pertama sekali, aku dah xda idea nak tanya sibuk hal orang, aku mau kehidupan sosial aku seperti orang normal, man, i look so stupid writing for nothing at all, menambahkan beban dalam kepala yang sedia terbeban.

Ketiga, waste of time depan komputer. baek aku main facebook, sana banyak gosip dan kisah terkini, jadi keyboard warrior pun boleh. Nak bikin zine bercetak pun aku rasa useless di era millenium, benda RM5.00 - RM10.00 pun berkira nak beli, like je banyak belinya tidak, itulah hakikatnya, semua nak free. Bila dah ada barang free pulak pelbagai la kompelen sama macam dekat page Aduan Rakyat Bintulu kat dalam facebook sana. Dan sebab yang utama, walaupun cara penulisan aku di NOB tak ekstrim langsung,  aku tetap taknak tanggung dosa, bukan sebab aku dah insaf, tapi on the way mau insaf dan slow down a little bit, bayangkan aku tulis tentang band yang menolak kewujudan tuhan, ok contohnya, ada sorang new blood terbaca, tak mustahil dia bersemangat nak ikut falsafah band yang baru aku tulis tadi hingga keluar dia dari agamanya, siapa yang berdosa? aku sebagai penulis yang berdosa telah memurtadkan seseorang, baik dia itu tadi beragama Islam, Kristian dan Buddha, impak kepada penulisan tinggi woo!! jangan main main, makin makin sekarang ni scene print screen dah up. Lagila menempah bala.

itulah kisah sedihnya, nampak sangat alasan aku tak matured, tapi nak nampak lagi matured, mari lepak dengan aku kat kedai mamak, aku cerita satu persatu, dengan syarat ada orang belanja laaa

7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...