Monday, April 2, 2012

Gambar hantu?

Buat kali yang kedua aku dapat gambar hantu secara 1st hand dari tukang ambik gambarnya sendiri (belum pasti samada benar atau tidak), iaitu semasa aku bergunting rambut atau lebih tepat bercukur rambut Jumaat lepas di sebuah salun rambut yang tak berapa ternama sangatla... di Saratok sana.

Jurugambarnya merupakan seorang makcik/kakak/MILF(?) yang ceritanya begini, semasa beliau sedang duduk di lobi hotel berkenaan, beliau berminat untuk mengambil gambar bunga yang terletak di atas meja sebelah sofanya, setelah memeriksa gambar berkenaan, terdapat imej perempuan bergaun putih yang seakan akan pengantin sedang turun dari tangga tingkat pertama, oh ya hotel berkenaan agak popular jugaklah di JB Sana, aku pernah lepak di sana tak berapa lama dulu, sebab di sekitarnya banyak kelab malam wat de hell!! ok ni dia gambarnya


nampak imej warna putih kat tangga?


~paranormal di mana mana, kepala tak normal pun ada di mana mana

2 comments:

  1. kalau mengikut kajian terperinci aku bekenaan gambar tok....serupa karut jak.....hanya sekadar cerita dari penyebar gambar ya yg menyatakan nak ambik gambar lantas di titipkan gambar buat sebaran umum...karut la...kalau sungguh benda tok.sudah pasti bukan cam tok cara cerita tok di sebarkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wallahualam...tapi aku dah cek via tineye, belum ada sesiapa lagik yang upload ini gambar haha, tapi pada pendapat aku, ianya memang ori 100% itu pasal aku simpan watermark besar2 dekat gambar ya

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...