Saturday, December 24, 2011

Metuk Ulau jammed Session ke-3

Ya sesi jamming yang ketiga untuk Metuk Ulau, disini aku namakan Metuk Ulau jammed session kerana kehadiran Adi Herman iaitu tauke kepada Metuk Ulau Distro, sebelum ini biasa kami menggunakan nama Hepi;)+Metuk Ulau Projekt sebab hanya aku seorang sahaja yang tampil bersama sama dengan geng geng Hepi;) yang lain, ok itu lain ceritalah..

Kali ini sesi jamming menngunakan seluruh kudrat (Full force) dari semua ahli Hepi;) dan Metuk Ulau Projekt, bermakna it's a hell of a show hahah! Dengan setlist yang simple terdiri daripada lagu lagu yang biasa dimainkan dalam sesi sesi terdahulu dan juga penambahan lagu baru seperti Half, yang dulunya pernah dipopularkan oleh kumpulan alternatif tempatan iaitu Saturnine dan lagu Tears of the dragon, lagu asal oleh Bruce Dickinson, yang mana kali ini rasanya lebih feel dari sesi bulan lepas.

Tengah beraksi

Oleh kerana kali ini kami hanya menggunakan studio selama sejam, bermakna tiada banyak ruang untuk kesilapan. Untuk full review, kita tunggu laporan daripada Ijau D. Koceng untuk sesi kali ini.

geng Hepi;) dan MUUV


4 comments:

  1. aku punya entri masih dlm bntk draft... lain kali aku xmau pakai XLR cable lagi, guna cable biasa ja lg bagus mcm sessi ke-2 dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://kucinghijau.blogspot.com/2011/12/sessi-jamming-metuk-ulau-projekt-part-3.html

      Delete
  2. humming yang sungguh terlalu, walaupun ruang bilik studio lebih luas dari bilik sebelah

    ReplyDelete
  3. maok berdarah gegendang telinga aku disebabkan bunyi humming ya, kalo diteruskan jamming sampai 2 jam, kompem lepas ya telinga jadi tulik!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...