Friday, September 10, 2010

Cinta Terburai (ext version uncut and raw!!) #2

Grengggggggggggg.....grenggggggggggg...bunyi Dr Liew ngasah pisok bedah. Entahla manusia kinek tok, semua mauk makei barang second, cubalah beli baru, sik kerja duak tiga kali. Dahla equipment sik di steril, percuma cuma kelak kenak penyakit lain, taun misalnya. Tapi sikpa , untuk save budget dan jimat masa, terpaksalah juak aku dioperate makei barang barang second, api terus nyuluh ke muka, Sammy terpaksa jadi assistant dalam operation kali tok, nang celaka lalu rupa, sik cun alu rupa Sammy makei mask, macam mok pegi meracun rumput jak rupa. Sebelum kenak inject, sempat ku berpesan ngan Dr. Lie nyeduak Sammy, " mun aku sik jadi laki balit, hancur palak teduak aku tembak" mata semakin kabur, bunga bunga menari, sekor renab nok kejawak jak rupa tengah berekot didepanku ngajak ku berekot sama, terus terjun masuk lubang . . aku pun terjun sama, dalam lubang ya ku nemu perempuan seksi makei bikini . . . cibai..rasa dalam cerita Alice in Wonderland!!! tapi tok versi wet dream kata omputeh.

3 HARI BERLALU

"Apa macam??dapat angkat?" tanyak Dr. Liew " memangla saya dapat angkat" kataku keras, " haiya!! memang lu dapat angkat kawan..tapi lu punya b****h dapat angkat ka tidak??" jawab Dr. Liew dengan sedikit manas . aku terdiam sekejap " aiya, belum test mana tauk dapat angkat ka tidak" jawabku dengan slow . " Ok, sikalang lu pegi bilik belakang sana, ni amik majalah mangga, lu try doloklah aaa" kata Dr. Liew sambil senyum nyindir, Sammy kat sigek sudut nang dah sik dapat tahan tetak agik dah, aku terus jelin ke Sammy, Sammy eksen baca newspaper " ketawa tengok kartun la deyy" kata Sammy mok cover, nya tauk, bila bila masa jak palaknya boleh hancur mun ku mauk, semadi ngenang dah lamak gilak berkawan, mun nya spesies kadang kadang jak kawan, memang dah lamak dah Sammy jadi abu. Sejam kemudian (Standardlah) aku balit dengan muka senyum puas, dengan bangga aku madah ngan Dr. Liew b***h ku dah berfungsi dengan bagus dan marvellous. aku tanyak " sapa punya b***h lu kasi sama saya??betol betol haoliao woo!!" aku mengulas sambil senyum bangga dengan muka berseri seri. " itu hali ada sailor mati, sebelum dia betul betul mati, saya kerat maaa..sailor dari Amelika sana" jawab Dr. Liew ringkas tapi jawapan nya lengkap secara teknikal. " fuh!!!!marvellous !! I like!! deyy Sammy, kita mula operasi!!manyak terima kasih aaa Doktor..lu memang superb!!! nanti saya kasi bank in dalam lu punya akaun" kataku dengan senggaut, nang syukurla b***h ku dah berfungsi dengan normal, aku dah jadi lelaki balit. selepas berjarah apa semua ngan sain agreement, aku ngan Sammy terus chow dari sia makei kereta Ford mustang curi dari Van Diesel atau dalam kata lain mendiang Van Diesel, ninak ..time kereta ya dirompak, nya kenak tembak oleh Sammy tanpa belas. Biasala, perompak.

SEHARI SELEPAS JADI LELAKI

Sambil duduk di kedei kopi cina di pekan "A" aku baca newspaper, biasala, aku bukan nya pandei nak makei binatang nama komputer, apatah lagik PDA, Iphone dan ntahapapa . . aku hanya dapat sumber dari newspaper, newspaper kan wadah utama rakyat, cerita bulak pun rakyat percayak juak, biasala . . . sama juak dengan aku, sigek jak yang dapat dipercayak dalam newspaper, keputusan nombor ekor . . .

Bersambung...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...