Wednesday, September 1, 2010

Cinta Terburai (ext version uncut and raw!!)

Sammy ngan Dr Liew senyum kambin, aku bukak tudung nok ku pakei selamak bertahun tok, aku dah sik tahan agik dah kenak tetak kawan kawan se Samseng ku dolok, baruk 2 bulan lepas aku terkantoi ngan Johar, kuncu geng kerambit. dolok nya pernah jadi kuli aku time aku gik tengah top.

"Habis??apa macam sikalang bos??gua sudah ada sparepart laki laki punya..lu butul butul mau ka??" tanyak Dr Liew serius , tapi sikla serius gilak. Aku senyum, Sammy senyum, burung tiong dalam sangkar di rumah Dr. Liew pun mungkin senyum, suasana jadi sepi sebentar. Dr. Liew amik kotak dari lacinya " ikut saya sikalang, kita pigi pintu belakang" keluar ayat perintah dari Dr. Liew. Aku ngan Sammy ngekot jak, sampei jak rah pintu belakang, bau sik berapa bagus rasa menyerap masuk ke lubang idung ku nak sik berapa mancung ( paham paham jakla mun dah kenak modify)

bersambung...

nota perut :: harap nasuki dapat sambung sikit..projek hari raya kita dua tuk oi!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...