Wednesday, September 2, 2009

siri kelaka ngan semut

trattt...tattt...tatttt...tattt......senapang AK47 aku terus ngeluarkan nya empun isik, "cako ko semut!!!!" bersembur sumpah ku kuar dari mulut..sama ngan peluru juak bunyi aku nyumpah. Mun geng dak semut ya sik nyerang aku pun ABC, aku sikkan marah gilak camtok.

James terus bertubi tubi nembak bala tentera semut nok datang dari arah dapur, "boss!!camne tok, banyak peluru dah abis, tinggal berapa crate gik nun!!" terngak James, peluh jantan James dah basah gilak, aku pikir ya bukan peluh, tapi ya dah kira air kemeh..berceceran bercampur ngan darah tentera semut. Dari jauh, datang gik berapa batalion, nampak sekor kepalak sidak, berbadan kreng merik arahan nyerang. "James, ko bertahan jak dolok. aku semeyang Asar lok!!"kataku ngan James, harap James dapat nahan serangan tentera semut. plastik ABC nok kat atas meja dah sik dapat diselamatkan agik, dah parah gilak dah kecederaannya..harap plastik ya gik sempat ngucap.

Lepas semeyang Asar, aku sambar balit senjata ku, tanpa merik salam, aku terus nembak beratus das tembakan, banyak tentera semut bergelimpangan, ada nak putus kaki, ada nak badan terputus duak, ada dah sekda palak...nang gore lah suasana time ya...limak minit lepas ya, semua jadi sunyi..dak semut mula ngundurkan dirik, balit ke lubang entah dari sine sidak masuk. Dalam perbarisan sidak pulang, sempat juak ku embunoh dengan cara meninjak berapa ekor. James dah sik berdaya, terpaksa aku antar makei helikopter pegi hospital nok terdekat. peperangan ya dah merugikan aku ngan 34 damage, askar semut 78 damage, kerugian aku RM3.00 ngan healthpoint aku hilang 40/120. terpaksa aku withdraw pakei heal aku pun askar.

Ya antara babak pertarungan sengit aku ngan tentera semut petang tek, peristiwa berdarah ya start bila aku nangga aku pun plastik ABC diperkosa oleh dak semut. Sial, eh..lelah ku berkayuh makei perauk gi kedei semata mata nak meli ABC..huh!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...