Friday, September 25, 2009

Aku terhisap rokok bagus

Raya pertama...tengah aku layan game guitar hero..aku rasa nak ubah taste rokok..betol juak time ya ada bapak melakan aku nang kaki rokok bernama Yak Udin, orang tua tok nang rapat ngan aku dari kecik, bekas tentera laut..pencen anak tiga. Biasala mun bekas tentera tok ada gila gila kit habit..lawak spontan, muka serius..

"Yak, rokok apo kitak hisap yo?..macam bagus jak..mintak sebatang"nya terus merik, rokok George Karellias and sons, sik kalak kalak aku nangga rokok tok.."yo rokok negaro maju, made in Greece" katanya selamba"kitak urang isap rokok sebarang barang jak..rokok china lah..parking..rave..rokok perosak..ko isap rokok tuk, kurang tar..narit pun feel"tambahnya agik

Jadi aku trylah sebatang..nang superb..belalak aku..rasa best gik dari rokok dunhill14..yah..balit ke Bintulu hujung minggu tok, aku dah pasang azam, nak carik rokok tok dibah payung...kat sia rokok apa pun ada..tok aku merik gambar sample kotak rokok ya tek

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...