Saturday, September 10, 2011

Jamming bersama Hepi;) + Metuk Ulau Projekt!!

Hari yang betul betul Iron Maiden bagi aku dan kawan kawan seHepi;) dan seMUUV yang anda suka, kejadian jamming tadi berlaku di Amazika Studio, Bintulu, setlist untuk sesi ini kali terdiri daripada lagu dari Iron Maiden seperti, Coming home, the Trooper (terbaik untuk sesi kali ni!), Fear of the dark, wasted years, ranggi metropolis, bujang senang, lagu pawana yang 1/3 menjadi, setengah lagu when i come around daripada green day dan lagu raya versi punk rawk+hardcore!! dibawah ialah gambar anak anak muda(?) yang membarisi sesi jamming pada hari ini. Insyallah pada masa akan datang , aku akan upload videoklip lagu The Trooper pada sesi jamming tadi petang.

berdiri dari kiri : Azroy (gitar utama), Ijau D. Koceng (vox/bass), Mr. Bob Kandar (dram), aku (gitar redum), Adi Herman (Bass) * lain kali mau bergambar ala pasukan bolasepak

Nanti hujung bulan mungkin ada sesi jammed yang kedua untuk bulan September. Wake me up..when September end...

6 comments:

  1. 1. entri "projekt muuv" aku masih lagi dlm bentuk draft, terkial2 menaip ayat... mungkin esok baru post

    2. gmbr curi dari fesbuk aku ka? hahaha

    3. btw, itu gitaris utama nama azrol bkn azroy (azroy tu gitaris/seasonist dulu2)

    ReplyDelete
  2. haha nok lagu raya la ya paling aku x tahan, layan habis tahap impak maksima...by the way, lagu trooper tadi petang memang superb!!! aku terasa mcm dirasuk roh jahat yang bernama Steve Harris masa perform lagu ya tadi hahaha

    ReplyDelete
  3. lama aku tak pegi studio jamming huhuhuhuhu next week ada gigs nak perform lagik ni

    ReplyDelete
  4. next, ashes in the sky (shadows of war) bolehka? ;)

    ReplyDelete
  5. Ijau,
    Aku tulis semasa aku di CC Bintulu daa

    Adi Herman,
    amcam lagu raya? ada kick??

    Dr. Ben,
    Video dah di upload

    Jairo,
    Jamming dengan guitar pro pun dah memadai daaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...