Sunday, July 17, 2011

Teen Wolf Season 1 | hanya di Astro beyond????


Aduh ha, kenapala Teen Wolf mesti kat Axn Beyond???kenapa x di saluran AXN biasa??ini macam kalu kena stream kat Youtube la...this is a scandal!! ini drama mengingatkan kita tentang sebuah movie tahun 80an bertajuk yang sama lakonan Michael J. Fox, tapi dalam filem tersebut watak utamanya bermain basketball bukan lacrosse, perasan tak poster di atas, sikit sikit nak jadi cam Twiligt, sikit sikit Twilight..apa kes?????

Sinopsis :
Full moons might just become the most dreaded nights for one young high school-er. Together with his best friend, Scott McCall, an ‘average’ lacrosse player wanders around the neighboring woods in search of a dead body and is suddenly attacked by a wolf. This single wolf bite changes everything. What will these changes be and will he be able to curb them? Or will they unleash an uncontrollable wild side from within?

Watak Scott McCall(hero) lakonan pelakon muda Tyler Posey lebih kurang watak Spiderman, cuma beza dia kena cakar serigala, Peter Parker plak kena gigit labah labah

7 comments:

  1. astro mmg komplot, skandal, konspirasi - byk channel baru tp pakej lain, harga pun lain. org yg masih guna pakej lama pun xdpt maintain, harga "dah lain". rais yatim dah tegur pun buat bodo je...

    aku klu bkn pasal channel 55x mmg dah lama aku terminate! channel2 lain aku xtgk pun (maybe AFC dgn TLC la kot)

    ReplyDelete
  2. kebanyakan saluran basic di Astro ceritanya x best, dekat info bukan main kata "rancangan gelak ketawa" tapi bila dah bukak langsung tak ketawa pun depan TV..ini macam terpaksa beli parabola RM70.00 kat deretan kedai elektrik sekitar city point, dapat juga tgk sinetron Indon

    ReplyDelete
  3. kan bagus klu astro buat "pay only what you watch" maksud aku kita blh pilih channel apa yg kita mau katakan RM2 per channel biasa dan RM5-10 per channel eksen, bkn ikut pakej... aku teringin sgt nak tgk discovery realtime (dulunya turbo) tp aku xnak tgk channel lain dlm pakej metro

    btw, ko ada tgk ke channel vannavil, wahlaitoi dan ART? tp klu channel valetirai @ 202 mmg aku tgk hahaha!

    ReplyDelete
  4. antara channel yang kitorang tonton di rumah paling paling pun

    - TV3 (berita, Juvana, dewa cinta, 360 dan bersamamu)
    - Discovery
    - History channel
    - Zee - ini aku sorang je yang layan
    - astro prima
    - tv2 - layan cerita tamil hari sabtu
    - channel sukan (WWE, bola, golf)
    - AXN - CSI, NCIS

    channel channel lain di skip sebab x best langsung, sikit2 artis gedik dan pengacara yang sama berulang ulang(realiti tv daa)

    teringin nak tengo fox channel hahahaha

    ReplyDelete
  5. budak2 dulu aku suka movie Teen Wolf ni...aku peminat Michael J Fox dari zaman Family Ties...

    tapi kalau sekarang...bak kata Dr Ben...hati aku belum cukup remaja la nak layan cerita2 cam ni lagi...huhu...

    btw...BPL punya pasal...terpaksa la langgan astro...walaupun lebih separuh dari channel2 tu tak pernah nengok pun..memang pembaziran paksa rela..

    ReplyDelete
  6. Michael J Fox mmemang best kalo melakonkan watak2 remaja, paling best dalam trilogy back to the fuuture...takpa bro, minat tengok cerita2 muda remaja ni boleh dipupuk, rugi tu bayar Astro tiap2 bulan kalo x di tonton

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...