Wednesday, November 10, 2010

Pengembaraan ke Konsert jelajah dunia The Final Frontier Iron Maiden

Pagi ya, aku terburu buru bangun sebab takut sik sempat nak pergi ke airport Bintulu..bukan apa, takut terlepas flight ke KL kelak, lepas berik makan pusak dengan okang, aku terus mandik, pakei baju gap gap ngan selipar Croc kaler coklat, aku amik telepon terus bersms dengan Ijau D. koceng

aku :: SUDAH DI AIRPRT KA?
idk :: DARI SEMALAM SUDAH AKU DI AIRPORT

aku terus angkat beg saiz miak darjah satu terus turun dari rumah, housemate nak x berapa Rock mengucapkan selamat jalan dan selamat ber Maiden disana, Muktar memandang sayu, bukan apa, nya sorang jak warden aritok, nak harap ngan ketua warden? hancur.

Aku kayuh perauk ke seberang sungei Kg. Pandan membelah kedinginan pagi yang x seberapa dingin sebab keadaan cuaca nak sentiasa berubah ubah, harap harap cuaca di langit kelak ok la, sik mendung, aku buklan suka gilak mun terbang dalam keadaan angin ribut.

Lepas 2-3 minit manas enjin kereta, aku keluarkan kereta ku dari garaj , terus memandu dengan laju dan berbahaya ke Bintulu, dalam perjalanan, adala 2 -3 ekor manok orang kenak langgar lari.

50 minit lepas ya aku dah park kereta ku depan airport Bintulu

bersambung . . .

2 comments:

  1. jgn lupa t-shirt iron maiden dye sendiri... siap salah tulis jd "iron maidin"

    ReplyDelete
  2. tersalah tulis iron maidin gara2 menghafal lirik2 lagu diorang haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...