Wednesday, November 10, 2010

Entri sebelum cuti sekolah

Saja saja hilangkan boring, aku plan nak molah siri cerita pengembaraan aku dan kawan2 ke konsert jelajah dunia band kesukaan ramai (?) Iron Maiden ke Singapore kelak ( 15.02.2011) , tapi macam biasa, aku akan molah cerita tok dalam versi yang susah mauk masuk akal sebab aku punya sukala mauk molah cerita ya macam ni, yang penting kita happy happy kuning gigi.


dan seperti biasa, cerita nok aku karang selalunya sikda ending seperti kereta meletup/hero terjun dari bot mewah lalu bot ya meletup ataupun bangunan meletup. Cukupla sekadar lepas baca cerita ya kelak kitak orang tikam laptop keluar dari rumah ataupun sedekah dengan rumah anak anak yatim.

Hari Jumaat kelak aku nak mengembara ke Bintulu mok booked tiket belon, kelak takut sik sama flight dengan kawan dari bintulu. Mun terlepas terpaksala aku booked seat Ed Force One ( belon pakei sidak Iron Maiden Tour) dapat duduk dekat tayar belon pun jadi laaa . . .

akan bersambung ( marathon entri aku hari tok ha ha ha ) . . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...