Thursday, September 24, 2009

pusak utan episod 2/trajik ending

dah lebih kurang sik sampei setengah jam kamek orang berlari dengan kejam lam hutan kecik ya tek, dapat juak last last. Sekor pusak utan, objektif utama..rasa orang asli lam cerita cannibal holocaust jk dah oleh pusak ya..alu di embak mek orang balit..nang rasa guitar hero lah ngeso ngan orang kampung..yeeahaaa....aku dapat pusak utan..tangkap by hand heheh..

sampei jak di rumah, dahla orang gik ramei beraya..aku ngan selamba nyimpan kawan baru James lam sangkar..bagus juak nya sik melawan..aku tunggah nya ngan panggilan mew mew mew..tapi nya sik layan..camne tok..mok aku molah sora beringin kali..gila pusak tok..dahla diberik manok goreng muka menjus..mun camtok terpaksalah aku encuri ikan rah kedei tok huh!!
gambar pusak utan nok ku dapat





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...