Sunday, May 17, 2009

kawanku Abu bakar Sulai

yah!! tadik baruk aku teringat ngan manusia tok (Abu Bakar Sulai) rumahnya nun kat belah Roban(Nyabor, alit, gerigat), ntah agik idup kah ndak nyo tuk???time sekolah lok, ingat aku , aku start berkawan ngan nyo tuk waktu form5, nang mancal lah nya tok, kmk orang 3 orang berkawan, aku, Bolhassan ngan nya tukla Bakar, abai x masuk list oleh kerana nya sik merokok, kmk org 3 tok nang rebel lah time sekolah, escape sama sama escape, kelayi sama2 kelayi, mencuri jak xda, mun time balit aku selalu ngan Bakar, nya tuk nang macam2 aktiviti mun waktu petang, mento ikan, main gitar nang terer lah juak, Bakar tuk juaklah merekemen aku ngan sorang miak ompuan dolok , Rahimah(ntah masih hidup @ sik ompuan tok, last aku dgr tahun 2006 nya keja kat tourism di pwtc nun) tapi cinta sik sampei ke sine2, aku x pandei sekolah bah, bebal, ompuan tentu nya carik nok sama level, tapi bukan ya nak dicerita tek, lain kali aku sambung cerita aku ngan Rahimah tok. jadi, mun kitak orang ada jumpa manusia bernama Abu Bakar Sulai tok, info2 lah ngan aku, kira macam syarlinie juaklah si Bakar tok, Bakar my best fren

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...