Friday, April 1, 2011

Sesuci pagi syawal

Damn!! banyak alu dah debu dalam CPU komputer ku, aku amik berus aku bukak semua cover CPU , tok semua berlaku petang marek masa aku escape kerja petang, daripada aku embuang masa escape ku camya jak, bagus ku molah benda berfaedah. Berus dah ada, skrudreba dah ada, projek pun jalan, time aku ralip memberus embuang segala debu dalam CPU ya, baruk ku perasan ada duak ekor cicak mati dalam ya, ya masyaShanda!!! Nasibla power supply ku sik da problem apa apa, mun da problem, memang ditunok ku sarang cicak lam rumah mek orang di ulu tok, sikda tempat lain ka nak bermain, mesti juak dalam power supply huh!!! By the way PC tok aku beli bulan July tahun lepas, dah di upgrade nya pun Graphic card (GIGABYTE HD5570), tambah kipas, dan performance nya boleh dikatakan medium-end, memang superbla pakei main game , PC tok juak jadi medium pakei aku molah sampling drum, rakam guitar track, nangga BF, layan FB, pendek kata, PC tok nang dapat molah semua kerja aku la kecuali dipakei bermasak ngan mesin basuh. nasibla aku belum into gilak dalam aktiviti overclocking, kelak kelak la belajar nunggu ada masa, sapa sapa yang berminat mok molah custom PC boleh la berhubung terus dengan aku di hulu tok, berik jak bajet berapa berapa, kelak mek orang molah \m/

8 comments:

  1. Semestinya acer haha, aku plan nak customize abis pc tok kelak, tukar casing, install coolant, Ram pun belum diupgrade gik aduh...mok polah high-end pun pc mun ada bonus :D

    ReplyDelete
  2. aku dah lama tgglkan hobi customized pc semenjak aku kurang dah main pc games

    klu dulu duit byk lari pigi brg2 pc, skrg byk lari pi brg2 gitar/bass

    ReplyDelete
  3. aiyaa...xpa Ijau, dapat dipupuk semula minat main pc game, banyak game baru lebih mengancam akan keluar (dan perlukan hardware terganas) untuk tahun 2011, aku pun main game2 lama macam Crysis, Fallout, Batman: Arkham asylum . . bila dah give up, baru sambar gitar haha

    Ijau, jom LAN Party !!

    ReplyDelete
  4. thn 2008 dulu aku plng gila2 upgrade - orange box, bioshock, crysis, farcry 2, fallout 3, tomb raider underground punya pasal

    thn ni maybe bangkit semula - sbb crysis 2, duke nukem forever, fallout: new vegas

    ah gila! aku mau beli pandora mini dulu!

    ReplyDelete
  5. kah kah kah . . . racun dia dengan game game terkini \mm/

    ReplyDelete
  6. Brutal juak cicak ya mati, tengah nak beromen... tsk tsk tsk.

    ReplyDelete
  7. haip haipp!! miss CG..macam tauk tauk jak cicak ya nak beromen hahaha, sampei kering dah bangkai cicak ya, nampak tulang. nasibla terperasan time tengah vakum dalam ya,, i wonder, kenak mesti dalam power supply, confined space ya juak la tempat sidak nak beromen hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...